Direktlänk till inlägg 6 juli 2011

ett liiiitet liiitet avslöjande

Av Sofia Stark - 6 juli 2011 17:04

sötnosar, eftersom ni älskar mig och jag älskar er så ska jag avslöja en litensak,  

detta var jag för 2 år sen , (skäms :$ )jag är bruudern till höger  
     

haha, det var en jäävliggt gryyym natt asså ! as många shots och drickar och allmänt mke sprit (a) och det bästa av allt, mkt snyyggaaaaaaa boyyyssss! hihih, 

ni vet hur jag blir när en snygging är i närheten ,haha, därför försöker jag altid klä mig snyggt , modernt och framförallt sexigt , hehehe  

jag ska avslöja en liten hemlighet till, kissie, kenza och alla dem ''stora'' bloggstjärnorna ? dem har ju aldrig skrivit om Sofia, eller? Men jag ville hålla mig anonym.. jaja, nu har ag äntligeen skaffat en blogg! Nice eller huh ? många kommer inte att tro mig när jag skrivet detta, men jaja, alla har en egen åsikt, men glömm inte det är jag som veeet det, jag talar sanning!
Igad är det ju lill-lördag, så jag ska träffa annie, paulina och dessiree med många fler så ska vi fiiieeesstttaaaaaaaa! SNACKA OM GRYMT TAGGAD! jaja nu ska jag hoppa in i duchen och ta en tid för mi g själv '' take care about my self time'' som jag kallar det .. hihi, knasboll?!! när jag kommer ut ur duchen ska jag blogga (igen) - men ni gillar väl det , ja det hoppas jah iaf-! hadet gryymmt
nu ska piggsvinet in i duschen & bli en söt liten Sofia igen (A)

hadegött


PISK PÅ RUMPISEN,<3

/ Sofia 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Stark - 6 juli 2011 22:19

I'M CRAZY BUT I  LIKE IT  HÄR I BLOGGEN BEHÖVER VI INTE TA UPP MITT BETYG I ENGELSKA ! HIHIH krammm på rumpestumpeene !/Sofia                ...

Av Sofia Stark - 6 juli 2011 22:01

 tjhena eller kanske snart godnatt ?  idag blev det ingen fest, dock besviken, annie ringde för typ en timme sen  och sa i telefonen ( IPhonen  ) - asså , seriöst hur störda är inte vi ? Paulina är ju på Malaguf  (stavning ) och desiree är ju i Ba...

Av Sofia Stark - 6 juli 2011 22:01

 tjhena eller kanske snart godnatt ?  idag blev det ingen fest, dock besviken, annie ringde för typ en timme sen  och sa i telefonen ( IPhonen  ) - asså , seriöst hur störda är inte vi ? Paulina är ju på Malaguf  (stavning ) och desiree är ju i Ba...

Av Sofia Stark - 6 juli 2011 16:41

HELLU CHICAAS Y CHICAS ! är ni taggade ?   hah.. ikväll så kommer det ju bloggtips och jag lägger ut lite fakta omm mig själv !  men det är bara för att jag är så sjuuuuuuuuuuktt grym !!!!DAGENS OUTFIT ! :    min onepiece! har tyvärr ingen bild...

Av Sofia Stark - 6 juli 2011 15:46

hej , som ni alla redan vet så är Alexsandra Nilsson (Kissie) min allra bästavän! Lixom BFF kan man ju annars kalla det    haha, nej, inget skämt! fråga henne själv?!!!!!    Om mig själv kommer ett inlägg senare idag. Några bloggtips kommer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards